Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΑΝΤΑ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΟΤΕ



Θα κλέψω τους ανθούς των λουλουδιών
Από της γης τους κήπους όλους
Και θα τους στρώσω να πατάς , αγαπημένη
Ποτέ οι δρόμοι μην αγγίξουνε τα βήματα σου

Κι απ ΄των ανθών το πάτημα , τα μύρα
Θα τα μαζέψω με τις χούφτες της καρδιάς μου
Κι όταν το δάκρυ μου το χώμα θ΄ απαντήσει
Ξανά να φυτευτούν στης άγιας γης μέσα τα σπλάχνα

Κι απ΄το καινούργιο γέννημα θ΄αδράξω
Τις πιο ωραίες μυρωδιές , τα πιο ωραία χρώματα
Να γράψω μουσική που να σου μοιάζει
Ωραία ύπαρξη , γλυκιά , παντοτινή

Και θα μαζέψω όλου του κόσμου τις αγάπες
Για να σου φτιάξω φόρεμα
Γιατί μόνο εσένα μπορώ να αγαπήσω
Μα όση αγάπη έχω εγώ δεν φτάνει

Κι απ ΄όλα τα γέλια των παιδιών θα δανειστώ
Τα πιο όμορφα αισθήματα
Να σου τα κάνω αγκαλιά , γλυκιά και τρυφερή
Όταν θα έρθεις να με βρεις , αγαπημένη

Και της ελιάς της ιερής τον ίσκιο θα ζητήσω
Απ ΄τους Θεούς και τους ανθρώπους να μου δώσουν
Την ιερή στιγμή της ηδονής
Όταν θα γίνει ένα η ύπαρξή μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου